poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Prolog

 

 

"Słowa niczym przemoc,
Niszczą ciszę,
Przychodząc kruszą ją
W moim małym świecie
Zadają mi ból,
Przeszywają mnie na wskroś."*



*  Fragment utworu zespolu Depeche Mode- Enjoy The Silence
__________________________________________________________________________________
Oto moj naprawde krociutki prolog, wybaczcie, ale naprawde nie mialam na niego pomyslu, wiec wykorzystalam tekst jednej z moich ulubionych piosenek, ktory wydaje mi sie troche pasujacy do mojego opowiadania. Mam nadzieje, ze ta mala ilosc na samym poczatku nie zniecheci was do dalszego czytania mojego bloga. 
Buziaki :*

7 komentarzy:

  1. Prolog nic nie mówi ale o to właśnie chodzi .. Czekam na 1 rozdział ! Zapraszam również do mnie http://envy-hate-felony-excellent-triangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą piosenką i Alexą Chung na szabloniezdobyłaś nowego obserwatora (o ile włączysz tą funkcję)! Z prologami mam podobnie co ty; nie mam na nie żadnego pomysłu i wychodzi mi to raczej nijako, ale ty zgrabnie z tego wybrnęłaś, więc masz moje gratulacje. W każdym bądź razie, czekam na kolejny rozdział i zapraszam do mnie! (jest tylko prolog).

    http://could-you-help-me-son.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie podoba mi się Twój cytat;) ze zniecierpliwieniem czekam na pierwszy rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń